تاریخ انتشار: یکشنبه 1399/06/02 - 11:30
کد خبر: 368038

راهنمای خرید اینورتر خودرو (مزایا و معایب)

Foval در تولید لوازم جانبی خودرو و تلفن های همراه با کیفیت بالا و قیمت پایین تخصص دارد. این یک شرکت آنلاین است و رسالت آن تهیه ابزارهای منحصر به فرد تولید برق با قیمت پایین است. بهترین اینورتر با قابلیت حمل، Foval 150 power Inverter Car است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شارژر فندک خودرو ممکن است برای شارژ کردن تلفن همراه شما مناسب باشد ولی اگربخواهید از لوازم برقی بزرگتری مانند لپ تاپ، دوربین یا دستگاه های قهوه ساز استفاده کنید، به جریان برق بیشتری از آنچه شارژر فندکی دارد، احتیاج پیدا می کنید.

یک اینورتر به شما این امکان را می دهد که از لوازم جانبی بزرگتر خود در خودرو استفاده کنید. اینورتر به طور معمول، جریان برق را از مستقیم به متناوب تبدیل می کند. برای این کاراینورتر برق خودرو را به AC اصلاح می کند. در زیر چند اینورتر با قدرت بالا که می توانید در اتومبیل خود استفاده کنید ، آورده شده است.

راهنمای خرید اینورتر خودرو (مزایا و معایب)

 

Bestek 300W Power Inverter DC

معرفی

می توانید با وصل کردن اینورتر به فندک خودرو، لپ تاپ و سایر ابزارهای پر قدرت خود را شارژ کنید. این اینوتردارای یک محفظه ی فلزی با دوام است و تا 300 وات برق AC  ارائه می دهد.

مزایا

دارای فن قوی برای جلوگیری از گرم شدن بیش از حد

 دارای سایز قابل حمل

دارای پورت کافی برای شارژ همزمان چند دستگاه

بسیار بادوام

بدون گرمای بیش از حد

 قیمت مناسب

 

معایب

ولتاژ کمتری نسبت به آنچه  که روی جعبه اش نوشته شده تولید می کند

خدمات ضعیف مشتری از تولید کننده

 

Foval 150W Car Power Inverter

راهنمای خرید اینورتر خودرو (مزایا و معایب)

معرفی

 دارای بدنه ی آلومینیومی با یک فیوز داخلی است که از دستگاه شما در هنگام شارژ محافظت می کند. این اینورتر برای شارژ لپ تاپ ها، کنسول های بازی، دستگاه پخش دی وی دی، تبلت ها، دستگاه CPAP یا فشار هوا و سایر لوازم الکترونیکی مناسب است.

مزایا

وزن سبک

دارای فن خنک کننده برای جلوگیری از گرمای بیش از حد

دارای پورت USB دوگانه برای شارژ دو دستگاه به طور همزمان

کتابچه راهنمای قابل درک

با ضمانت 18 ماهه پشتیبانی می شود.

 

معایب

ممکن است باتری ماشین شما را تخلیه کند.

 فن خنک کننده آنقدر که باید موثر نیست.

 

Krieger 1100 Watt Power Inverter

معرفی

یک اینورتر درای ریموت کنترل  با کارایی بالا که حدود 1100 وات به طور مداوم برق تولید می کند و تا حداکثر 2200 وات می تواند برق ارائه کند.

دارای پورت USB دوگانه و نمایشگر LCD است که میزان باتری، ولتاژ خروجی و ولتاژ ورودی را نشان می دهد.

مزایا

شارژ سریع و هوشمند

 طراحی قابل حمل و شیک

 خدمات پس از فروش و رضایت مشتری از پشتیبانی

 آزمایش و تأیید شده توسط METLAB برای امنیت

 گارانتی سه ساله توسط تولید کننده

معایب

گران قیمت است

ممکن است بعد از چند ماه استفاده دچار سوختگی شود.

 

چرا شما به یک اینورتر برق خودرو نیاز دارید ؟

آیا تاکنون خواسته اید از لپ تاپ خود در اتومبیل خود استفاده کنید، اما باتری آن شارژ نداشته است ؟ یک اینورتر برق به شما کمک می کند تا تمام دستگاه هایی که جزء لاینفک زندگی شما هستند را شارژ نگه دارید و بهترین از آن، این است که بتوانید دو دستگاه را همزمان شارژ کنید.

از فعالیتهای در طبیعت لذت ببرید. اگر شما دائما به طبیعت سفر می کنید، خوشحال می شوید که از منبع الکتریکی برای دستگاه هایی مانند کتری برقی، مخلوط کن و سایر ابزارهایی استفاده کنید، سفر را می تواند راحت تر کند.

سازگار با محیط زیست. اینورترهای برق خودرو دود ، مایع زباله یا پرتوهای مضر تولید نمی کنند و به طبیعت آسیبی نمی رسانند. شما باید ماشین خود را تمیز نگه دارید و از مزایای منبع انرژی قابل اطمینان و بی ضرر لذت ببرید.

 

انواع اینورترهای قدرت خودرو

اینورتر با یک خروجی

اینورترهای دارای فقط یک خروجی، از طراحی ساده ای برخوردار هستند و به طور معمول جریان برق بین 150 تا 300 واتی را تأمین می کنند. آنها کوچک، قابل حمل و سبک هستند و شما فقط می توانید هر بار، فقط یک دستگاه را شارژ کنید. بیشتر این اینورترها ارزان هستند و بسیار ساده هستند.

راهنمای خرید اینورتر خودرو (مزایا و معایب)

اینورتر با چندین خروجی

همانطور که از نام این دستگاه پیداست ، این اینورترها دارای چندین پریز هستند و می توانید همزمان چندین اسباب بازی را شارژ کنید. نگرانی اصلی معمولاً مربوط به اضافه بار دستگاه یا گرمای بیش از حد آن است. بیشتر این دستگاه ها گرانتر ، بزرگتر بوده و از ظرفیت جریان بالاتری نسبت به اینورترهای تنها خروجی برخوردار هستند.

 

اینورتر با خروجی USB

این اینورترها دارای چندین USB برای دستگاه هایی مانند یعنی تلفن های هوشمند، تبلت ها، پخش کننده های MP3 و سایر وسایل پورت های USB قدرت کافی را برای این دستگاه ها به وجود می آورند، اما آن ها نمی توانند بیشتر لوازم خانگی یا انرژی با انرژی را تأمین کنند.

برندهای برتر

BESTEK

Bestek یک شرکت چند ملیتی است که در ساخت لوازم جانبی خودرو، لوازم خانگی و انواع لوازم الکترونیکی تخصص دارد. این شرکت در سال 2007 راه اندازی شد و شعبه هایی در ایالات متحده، انگلستان و ژاپن دارد. یکی از پرفروش ترین اینورترهایی که به فندک سیگار متناسب است، اینورتر DC Bestek 300W Power Inverter DC می باشد.

FOVAL

Foval در تولید لوازم جانبی خودرو و تلفن های همراه با کیفیت بالا و قیمت پایین تخصص دارد. این یک شرکت آنلاین است و رسالت آن تهیه ابزارهای منحصر به فرد تولید برق با قیمت پایین است. بهترین اینورتر با قابلیت حمل، Foval 150 power Inverter Car است.

 

KRIEGER

کریگر به عنوان یک رهبر در صنعت انرژی خورشیدی شناخته شده است و همین رهبری در تولید دستگاه های خلاقانه ی تولید برق، به اینورترهای قدرت خود منتقل می شود. این شرکت در ایالات متحده آمریکا، فرانسه، استرالیا، آسیا، آفریقای جنوبی، پرتغال، انگلیس و بسیاری از کشورهای دیگر فعالیت می کند. برخی از بسته های ابتکاری آن اینورتر Krieger 1100 Watt و اینورتر Krieger 4000 Watt Power هستند.

AMPEAK

Ampeak بیش از 20 سال تجربه در صنعت خودرو دارد. لوازم جانبی پیشرفته اتومبیل تولید می کند و کلیه محصولات آن دارای گواهینامه ETL است. یکی از بهترین اینورترهای برق خودرو ی 12 ولت آن ، اینورتر قدرت Ampeak 2000W است.

منبع : فروشگاه قطعات الکترونیک بازار برق

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اولین تصاویر از لحظه شلیک جدیدترین پهپاد انتحاری سپاه +فیلم
زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها اعلام شد
جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
بازداشت قطاری دانشجویان معترض آمریکایی +فیلم
بازارگردانی در اختیار بورس و فرابورس قرار گرفت
لحظه حمله پلیس به تحصن‌کنندگان در دانشگاه واشنگتن +فیلم
دانشجویان یونانی هم به‌ پا خاستند +فیلم
تجمع دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
بشاگرد چگونه بشاگرد شد؟ +فیلم
هشدار هواشناسی درباره سامانه بارشی جدید
کلاس‌های پیام نور امروز به مدت ۲ ساعت تعطیل شد
رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین دوره آزمون دستیاری پزشکی
شروط معافیت از مالیات بر عایدی سرمایه در انتقال املاک تعیین شد
امکان تحصیل دختران متأهل در مدارس روزانه
ورود یک واکسن خوراکی به برنامه واکسیناسیون کودکان
روایت جالب وزیر راه پاکستان از استقبال مردم از رئیسی
بارش‌ ها ادامه دارد/ کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته
آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
بازیکنان اسمی پرسپولیس علیه تصمیم اوسمار
کنایه سنگین یک استقلالی به پرسپولیس
واکنش‌ها به گفته‌های تازه اشکان خطیبی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top